جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۴۳
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان گفت: هر ساله در سالروز تاسیس این نهاد مقدس در 14  اسفندماه و در آستانه حلول سال جدید که به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامیده می شود و تا 21 اسفند ادامه دارد جهت دستگیری و کمک به نیازمندان و پرداخت عیدی و تامین آذوقه شب عید این جشن برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی کمیته امداد، غلامحسین قیطاس خواه در نشست با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ضمن تبیین و اهمیت کمک به همنوعان عنوان نمود: باتوجه به وضعیت بیماری کرونا وبرگزاری آموزش ها از طریق فضای مجازی، بنابراین شبکه شاد آموزش و پرورش ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری در بین دانش آموزان و خانواده های آنها است که خواستار همکاری این اداره با کمیته امداد شد.

وی افزود: این جشن روز پنجشنبه 14 اسفندماه با برپایی پایگاه ثابت در اداره کمیته امداد و روز جمعه 15 اسفندماه هم در مصلای جمعه برگزار می شود که ضمن دعوت از مردم خوب و عزیز شهرستان تقاضا می شود کمک های خود را به صورت نقدی درصندوق های جشن نیکوکاری و یا شماره کارت مجازی این نهاد به شماره 6037997950023292 واریز نمایند. 

وی در پایان اضافه نمود: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار می شود و کمک های جمع اوری شده دراسرع وقت  بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان هم ضمن استقبال از این برنامه امادگی کامل مجموعه را به جهت هرچه باشکوه تر برگزاری  جشن نیکوکاری اعلام  و بیان داشت: این جشن از طریق شبکه شاد در روز چهارشنبه 13 اسفندماه بصورت زنده برای دانش آموزان واولیاء گرامی آنها اجرا و درخواست می گردد تا برای تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت نمایند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر