چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۵۵
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر تسریع در اجرای طرح‌های مسکن را ضروری دانست و گفت: بانک‌ها به مسئولیت خود در تکمیل طرح‌های مسکن استان بوشهر عمل کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست با معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد تلاش‌های بسیار خوبی برای اجرای طرح‌های مسکن هستیم که شایسته تقدیر است.

وی عملکرد بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت را موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: برای ساخت مسکن محرومان و طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر کارهای خوبی صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بدون همکاری بانک‌ها طرح‌های ساخت مسکن به سرانجام نمی‌رسد اضافه کرد: بانک‌ها از طریق ارائه تسهیلات و وام‌های تعیین شده نقش مهم و اثرگذاری در تأمین نقدینگی واحدهای مسکونی دارند.

وی خواستار افزایش مشارکت و نقش‌آفرینی بانک‌ها شد و افزود: تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی ضروری است و بانک‌ها باید نقش خود را در ساخت واحدهای مسکونی پررنگ‌تر کنند.

گراوند با اشاره به ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان و محرومان استان بوشهر بیان کرد: بنیاد مسکن با مشارکت راه و شهرسازی استان بوشهر اقدامات خوبی را در استان بوشهر انجام دادند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مختلف در استان بوشهر افزود: در عمران روستایی استان بوشهر شاهد اقدامات خوبی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستیم.

استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های استان را تسریع در ساخت مسکن در قالب‌های مختلف از جمله طرح اقدام ملی مسکن دانست و گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر