جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۸۴
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: شهردار بندر دیر گفت: پروژه ساحل سازی این بندر با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دست ساخت است که به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، علی ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پروژه ساحل سازی با هدف استفاده بهینه مردم و گردشگران از ساحل زیبای این بندر  به طول ۵۰۰ متر و عرض ۴۰ متر در بخش های فضای سبز، دیوار ساحلی، روشنایی، نصب المان احداث شده است.

وی اظهارداشت: همچنین بلوار خلیج فارس نیز از دیگر پروژه های شهرداری بندر دیر است که در راستای استفاده مردم از فضای گردشگری ساحل به طول ۲ کیلومتر به جاده وفاق منتهی خواهد شد که این شهر را از بن بست خارج می کند و باعث کاهش بار ترافیکی و منظره زیبای ساحل برای مردم ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: برای این پروژه چهار میلیارد  تومان هزینه  شده که در حال حاضر پروژه فعال بوده و نیازمند تامین اعتبار برای ادامه کار است.

ابراهیمی گفت: پروژه ادامه بلوار خلیج فارس بهترین فرصت برای جذب گردشگری و راه دسترسی به جنگل حرا فراهم می کند و هیچ منافاتی با زیست محیطی ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر دیر گفت: شهرداری بندر دیر با وجود کمبود اعتبار در این دوره کارهای بسیار خوبی در راستای عمران و آبادانی شهر انجام داده است .

مهران پوسه افزود:  ساحل سازی  بندر دیر و جاده خلیج فارس منتهی به جاده وفاق تمام استعلامات ادارات دارد و بر اساس طرح تفصیلی اجرایی و به منظور کاهش بار ترافیکی شهر و گردشگری انجام شده است .

رییس شورای اسلامی شهر دیر گفت: ادامه بلوار خلیج فارس طبق طرح تفصیلی برای کاهش بار ترافیک شهر و جنبه گردشگری نیازمند ۱۷ میلیارد تومان اعتبار است که تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: طبق گفته محیط زیست این طرح مانع از ورود پساب‌های اطراف به جنگل حرا می‌شود و از طرفی از نظر منابع آب نیز مشکلی ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر