سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۰۶۴
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان گفت: فضای سبز اطراف موزه شهید رئیسعلی دلواری بهسازی و محیط اطراف آن پاکسازی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امرالله جعفری بیان کرد: با پیگیری این اداره و همکاری شهرداری دلوار، فضای سبز بیرون و محیط پیرامون موزه شهید رئیسعلی دلواری بهسازی و مشکلات روشنایی آن نیز برطرف شد.
 
وی افزود: این کار در راستای تکریم گردشگرانی که برای بازدید موزه از این فضا استفاده می‌کردند انجام شده و امیدواریم با نگاه ویژه و مثبت شهرداری، دیگر نواقصات آن نیز شناسایی و مرتفع شود.
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با پیگیری از طریق شورای اسلامی شهر دلوار مقرر شد در آینده با ساخت نمازخانه و چند چشمه سرویس بهداشتی، ارائه خدمات به بازدید کنندگان از موزه بهبود یابد.
 
وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با تعامل و همکاری در هر سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهرستان تنگستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این موضوع نیازمند همراهی مردم و دیگر مسئولان شهرستانی است.
 
خاطرنشان می‌شود: رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان پیش از این از کم‌توجهی شهرداری دلوار به محیط پیرامون موزه رئیسعلی دلواری انتقاد کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر