شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۶۲۶
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال لیگ دومی شاهین بندر عامری تنگستان که در جام حذفی حریف تیم پرسپولیس است گفت: دیدار با پرسپولیس یک فرصت ارزشمند برای دیده شدن شایستگی و توانایی‌‏های بازیکنان این تیم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا نظرزاده روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست اما واقع گرایی و منطق گرایی چاشنی مربیگری‌ام است و من بیشتر از آنکه به دنبال شکست پرسپولیس باشم به دنبال این هستم که تیمم یک بازی زیبا در برابر پرسپولیس ارائه کند.

وی بیان کرد: اولویت تیم شاهین بندر عامری در برابر پرسپولیس ارائه یک بازی شایسته و نمایش توانمندی فوتبال بوشهر است.

نظرزاده ادامه داد: تیم شاهین بندر عامری امسال نخستین حضور خود را در لیگ دسته ۲ تجربه و بسیاری از بازیکنان این تیم جوان و از روستاهای شهرستان تنگستان هستند.

وی گفت: بازیکنان جوان تیم شاهین بندر عامری برای رسیدن به این جایگاه سختی‌های زیادی کشیده اند و امید دارند با درخشش خود همانند محمد محبی، مهدی طارمی، مهدی قایدی و ده‌ها بازیکن بوشهری دیگر در آینده به تیم‌های بزرگ بپیوندند.

نظرزاده اظهار کرد: تیم شاهین بندر عامری در مصاف با استقلال ملاثانی که تیم دسته اولی به حساب می‎آید برنده و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد اما این برد ارزشمند بازتاب مناسبی در رسانه‏‌ها نداشت.

وی عنوان کرد: با این حال بازیکنان تیم شاهین بندر عامری به لطف روریارویی با پرپولیس دیده می‌شوند و از این بابت خوشحال هستم.

نظرزاده اظهار کرد: دیدار با پرسپولیس یک چالش سخت اما سودمند برای شاهین بندر عامری است که باید به خوبی از آن استفاده کند.

سرمربی تیم شاهین بندر عامری در خصوص وضعیت تیم خود در بازی‌های لیگ ۲ افزود: تیم شاهین یک تیم خصوصی و از یک شهر یا بهتر بگویم یک روستای کوچک از شهرستان تنگستان است که با حمایت بخش خصوصی و  توانمندی‌های بازیکنان خود به این جایگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم شاهین بندر عامری تشنه ماجراجویی و موفقیت هستند، گفت: این تیم برای خوشحالی هواداران به تلاش خود ادامه می‌دهد و اگر هم شکست بخورد دوباره روی زانوهای خود بلند می‌شوند و به تلاش خود ادامه می‌دهد.

نظرزاده  افزود: تیم شاهین بندر عامری رویاهای بزرگی در سر دارد اما باید صبر کرد و با تلاش خود پله پله حرکت کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر