جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۶۵۷
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برق رسانی به پروژه آب شیرین کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم باید تا پایان خرداد ماه امسال تکمیل شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه آب‌ شیرین‌کن سیراف - جم افزود: با نصب و راه اندازی ترانس برق پروژه شیرین سازی آب دریا فاز نخست پروژه آب شیرین کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب راه اندازی و به این وسیله آب آشامیدنی مردم شهرستان جم تامین می‌شود.

وی بیان کرد: برای توسعه زیر ساخت‌های پروژه آب‌شیرین کن سیراف - جم اقداماتی انجام شده که برای تکمیل آنها باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات ‌لازم پروژه آب شیرین کن سیراف - جم  گفت: خط انتقال این تاسیسات باید هر چه سریع‌تر تکمیل و راه‌اندازی شود تا یکی از زیرساخت‌های آن فراهم شود.

وی با تاکید بر پی‌گیری برای تامین منابع مالی این پروژه افزود: همکاری مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای پروژه آب شیرین کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم ستودنی است و با توجه به ضرورت اجرای این پروژه، تلاش می‌شود از منابع دیگر بودجه مورد نیاز آن تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر