جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۸۱۷
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته در مجموع چهار هزارو ۹۱۳ پرونده تخلف به ارزش ۱۹۷ میلیارد ریال برای واحدهای صنفی این استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه به رسانه‌‎ها اعلام کرد: شمار بازرسی‌‎های صورت گرفته در سال گذشته از اصناف این استان ۹۶هزار و ۹۴۵ فقره بود که در مقایسه با سال ۹۸ افزایش ۴۱ درصدی داشت و منجر به تشکیل ۱۷۴ میلیارد ریال پرونده تخلف شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال سه هزارو ۳۳۸ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف ازواحدهای صنفی مختلف سراسر استان انجام گرفت که از این شمار ۲ هزار و ۴۸۷ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۲۳میلیارد و ۸۰ میلیون ریال شده است.

جمالی ادامه داد: طی سال گذشته همچنین ۶ هزار و ۴۴۲ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی به منظور کشف کالای قاچاق در قالب گشت مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این استان صورت گرفت.

وی گفت: از این شمار ۱۶۵مورد منجر به تشکیل صورتجلسه به ارزش یک میلیارد و ۴۵۹میلیون و ۶۰۵ هزار ریال شد.

جمالی گفت: در سال ۹۹ پنج هزار و ۹۵۷ فقره گزارش تخلف اقتصادی نیز در بخش اصناف و صنایع به صورت تلفنی، حضوری ،کتبی، سامانه ۱۲۴ و سامانه ۱۳۵ توسط شهروندان به این سازمان ارسال و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: از تعداد کل گزارش‎‌های دریافتی یکهزار و ۶۷۳ مورد به عنوان تخلف، سه هزار ۸۳۵ مورد غیر تخلف و ۴۴۹فقره نیز منجر به رضایت شاکی شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر