شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۸۳۰
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان حفظ سلامت مردم و رفع مشکلات اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در آئین رونمایی از ۵۰ هزار دقیقه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: باید تلاش کنیم که بهترین استفاده را از فرصت‌های ماه مبارک رمضان ببریم.

وی خاطرنشان کرد: رسالت رسانه ارائه فضیلت‌های ماه رمضان به دیگران است و صداوسیمای مرکز بوشهر طی این سال‌ها رسالت خود را در این حوزه با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به خوبی عملیاتی ساخته است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به کیفیت ساخت و مخاطب پسند بودن برنامه‌های مذهبی و معنوی در صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهارداشت تداوم ساخت این برنامه‌ها می‌تواند فضای ملی را تحت تأثیر قرار دهد.

صفایی بوشهری با اشاره به خیرات و برکات ماه رمضان این ماه را زمان نجات انسان و فرصتی برای پردازش شخصیت انسان دانست.

وی تاکید کرد: در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان حفظ سلامت مردم و رفع مشکلات اقتصادی در اولویت قرار گیرد و صداوسیما می‌تواند در این حوزه هم مثل عملکرد جهادگرانه در ترویج مواسات و همدلی و مبارزه با کرونا نقش اثرگذار خود را به خوبی ایفا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر