شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر- سید فریور موسوی: با آنكه اين روزها خبرهای ناخوشايند مرگ و ميرهموطنان مان بر اثرآلوده شدن به ويروس كرونا، مردم كشورمان را در نگرانی فرو برده است و اغلب خانواده ها درگير اين مصيبت بی پايان شده اند، شنيده شده است كه اهالی مظلوم و محروم جزيره خارگ با خبری خوش روبرو شده اند و آن اينكه كشتيرانی والفجراعلام کرده...
کد خبر: ۸۶۸۴۸
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

فکرشهر- سید فریور موسوی: با آنكه اين روزها خبرهای ناخوشايند مرگ و ميرهموطنان مان بر اثرآلوده شدن به ويروس كرونا، مردم كشورمان را در نگرانی فرو برده است و اغلب خانواده ها درگير اين مصيبت بی پايان شده اند، شنيده شده است كه اهالی مظلوم و محروم جزيره خارگ با خبری خوش روبرو شده اند و آن اينكه كشتيرانی والفجراعلام کرده كه پس از حدود چهار سال قطع سرويس دهی، تردد دريايی در مسير بندر بوشهر به خارگ و بالعكس، مجددا در اين مسير حضورخواهد يافت. 

طبق آخرين اخبار دريافتی از مديريت عمليات عمومی خارگ كه در راس مذاكره با اين كشتيرانی در جهت آسايش اهالی خارگ و تردد هر چه آسان تر ايشان نقش بسزايی داشته است، عنوان شد مديريت اين شركت كشتيرانی موافقت خود را برای بازگشت به مسير دريايی خارگ به بوشهر و بالعكس آن هم به صورت ضمنی اعلام کرده است اما در اين ميان هنوز به طورشفاف و رسمی بر روی كاغذ عملی نشده است.
 مهندس نادرپيرزاده مديرعمليات عمومی خارگ در اين رابطه بیان کرد: چند صباحی است كه به دنبال حل معضل تردد دريايی مردم اين جزيره هستیم. 

وی افزود: يكی از مشكلات عمده و اساسی اهالی اين جزيره، تردد دريايی آن ها ست  كه سالهاست در پی حل آن بوده وهستيم.

 وی گفت: به دليل سرويس دهی مطلوب و رضايت مردم خارگ از كشتيرانی والفجراز خدمات سال های گذشته، مجددا به سراغ اين شركت بزرگ كشتيرانی رفته و مذاكرات اوليه را انجام داده ايم و درانتظار پاسخ نهايی آنها هستیم. 

پيرزاده ادامه داد: مسوولان شركت كشيرانی والفجراعلام کرده اند شرط اصلی آن ها برای بازگشت به مسير دريايی بوشهر به خارگ و بالعكس، امضاء (قرارداد) توافق نامه ای است كه طی آن مديريت عمليات عمومی متعهد شود كه نيمی از صندلي های اين مسيررا از پيش خريداری کند تا مثل گذشته اين شركت بتواند با خيالی آسوده و بدون ضرردهی در مسيرفوق الذكر، سرويس دهی کند.

 مديرعمليات عمومی خارگ در پايان خاطرنشان کرد: باتمام توان و جديت، اين مديريت به دنبال راهكارهای اساسی و قانونی است تا هرچه سريعتركشتيرانی والفجررا به سرويس دهی متقاعد کرده و آن را به خط تردد دريايی خارگ به بوشهر و بالعكس بازگرداند.

آنگونه كه از شواهد امر برمی آيد در اين خصوص مسوولان هر دو سوی قرار داد هنوز به جمع بندی نهايی نرسيده اند ضمن آنكه مشخص است كه مديريت عمليات عمومی خارگ متعهدانه به دنبال انعقاد اين قرارداد و رضايت مندی اهالی اين جزيره خواهد بود تا لااقل يكی از صدها معضل اين مردم را مرتفع سازد.    

نظرات بینندگان
عبيدالله
|
-
|
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
پازل فكري  براي مردم درست ميكنيد / يكي از رنج هاي سالهاي مردم خارگ و كارگران خود كشتي راني والفجر و بي مسؤوليتي  و بي نظمي و پارتي بازي آنها بود حالا دوباره ميخواهيد چكش  دوباره ،بر سر ملت خارگ بزنيد و بگوييد دو پهلو.... سالها ست مرداني چون رئيس علي از بوشهر رخت جماعت بسته اند و نوكيس ها خاك خارگ بوشهر را به جماع برج ميلاد نشين فرو خته اند ... از خاك بوشهر جز خاك خامي نآمي نمانده است زين رخت جزء لحاف و تيغ دلاكان نمانده است
عبدالله
|
-
|
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
لطفا با افکار مردم بازی نکنید خواهش میکنیم فکر بهتر برا مردم مظلوم خارگ بکنید و بقول دوستمون چکش دوباره بر سر ملت نزنین با روی کار آوردن والفجر سعی بر خرید یک شناور بروز و مدل بالا داشته باشید ک این معضلات ب اتمام برسد
کریم
|
-
|
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
تا بوده همین بوده همیشه دیروزمان بهتراز امروز و فردا یمان بوده و هست و خواهد بود، ما انگار با پیشرفت و ترقی بیگانه ایم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر