جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۸۹۵
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه‌های استان بوشهر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ترویج کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه کرم‌پور ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات اظهار داشت: رعایت قانون، اخلاق و دین به عنوان ملاک اصلی دولت در انتخابات پیش رو مد نظر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: قانون، اخلاق و دین سه رکن اصلی در هر نظام موفق و سالم بوده که باید رعایت شود تا مردم هم با توجه به این موضوع حرمت‌ها را حفظ کرده و قانون شکنی صورت نگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: امیدوارم فضای انتخابات فضای سالمی بوده و گروه‌ها و احزاب مختلف با رعایت کامل موازین اخلاقی و شیوه نامه‌های بهداشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارچوب قانونی با ارائه راهکارهای اساسی به مردم در کنار هم یک انتخابات سالم و صالح را هرچه باشکوه‌تر با وحدت و انسجام همه نمایندگان برگزار کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بیان کرد: امروز شرایط اطلاع رسانی از سوی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی از مهم‌تر و حساس‌تر است.

وی تاکید کرد: از همه اهالی رسانه استان و فعالان فضای مجازی انتظار می‌رود که با استفاده از تجربیات اخیر مانند گذشته و بلکه پرتوان‌تر و هوشمندانه‌تر در زمینه انتقال اطلاعات در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی مشاغل غیر ضرور و واکسیناسیون همگانی اقدام کنند.

کرمپور با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی هنری در جامعه، بیان کرد: در دوران بحران کرونا بیش از پیش اهمیت فعالیت‌های فرهنگی هنری و تأثیر آن در زندگی مردم و جامعه نمایان شده است و با فرهنگ سازی و تعیین سیستم و ساختار دولتی و اعمال قوانین سفت و سخت دولتی و دستگاه‌های اجرایی شاهد ضمانت اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی جان خود و عزیزانمان را حفظ کنیم، افزود: روی آوردن به خرید غیر حضوری، کسب و کارهای اینترنتی و پیک‌های موتوری در خریدهای مردم کمک می‌کند تا سبک زندگی جدید برای سلامتی خود و خانواده مؤثر بوده موجب کاهش تماس‌های غیر ضرور در جامعه می‌شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
مدیر کل ارشاد  یک ساله تلفن  اداره ارشاد برازجون قطع هست  وصلش بکنه توصیه هاش پیشکشش 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر