جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۹۵۴
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: باران پراکنده که از امروز در بوشهر آغاز شده تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: عمده باران امروز در بوشهر و خارگ به میزان یک میلیمتر گزارش شده‌است.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‎‌هایی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با افزایش پوشش ابر، در برخی از نقاط این استان وقوع بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: همچنین طی ساعت‌هایی از وقت امروز، با افزایش سرعت وزش بادهای شرقی، دریا به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

وی عنوان کرد: از اواخر وقت فردا چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی دریا به طور مجدد مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعت‎‌ها بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا متغیر با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‎ بینی شده‌است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰سانتی متر و از ظهر امروز تا بامداد فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی متر و در فراساحل تا ۱۶۰ سانتیمتر پیش‌‎بینی می‌‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۶ بامداد، مد اول ۰۹:۴۰، جزر دوم ۱۶:۴۰ و مد دوم ۲۲:۱۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر