سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۹۵۵
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: خرابی مکرر دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان باعث سرگردانی مراجعان و مشکل برای بیماران بویژه در شرایط قرمز کرونایی شده‌ است که سرعت بخشی در حل این مشکل ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی روز سه شنبه افزود: در سه ماه اخیر برای دومین باری است که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خراب می‌شود  و این زیبنده قلب تپنده انرژی کشور نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن یکی از نیازهای مبرم بیمارستان است، اضافه کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باتوجه به شرایط خاص شهرستان صنعتی کنگان و مراجعه‌های مکرر مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و برخی شهرستان‌های استان‌های فارس و هرمزگان به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان  به عنوان قطب درمان منطقه جنوب باید چاره اندیشی اساسی کنند.

امام جمعه کنگان ادامه داد: براساس نظر کارشناسان عمر این دستگاه سی تی اسکن افزون بر ۱۰ سال است و تعمیر مکرر آن به منزله تسکین موقت است و در شرایطی که جان مردم در خطر است نباید از این مساله مهم ساده گذشت.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مربوط به حوزه صنعت نفت است بیان کرد: وزارت نفت و مجموعه صنعت با کمک به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته‌ای برای این قطب درمانی خریداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر