پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شیوع ویروس کرونا در دشتستان و به ویژه شهر برازجان، فعالیت سایت‌ اداری شهرداری این شهر تا یکم اردیبهشت‌ماه تعطیل شد...
کد خبر: ۸۶۹۷۸
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: شیوع ویروس کرونا در دشتستان و به ویژه شهر برازجان، فعالیت سایت‌ اداری شهرداری این شهر تا یکم اردیبهشت‌ماه تعطیل شد.

در اطلاعیه ای که به همین منظور روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان نسخه ای از آن را برای «فکرشهر» ارسال کرده، اعلام شده که این تعطیلی از امروز ـ چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ـ تا روز چهارشنبه ـ یکم ادیبهشت‌ماه ـ و به مدت یک هفته خواهد بود و این وضعیت به تایید استانداری بوشهر و فرمانداری دشتستان نیز رسیده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
اطلاعیه

"شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن"
ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه بندگی و نور، رمضان الکریم و عرض تسلیت مجدد درگذشت جانسوز همکاران عزیزمان مهندس ستاری و مهندس عباسی عطیبه، به اطلاع می‌رساند:
با توجه به وضعیت بحرانی حادث شده و شیوع ویروس کرونا و حسب تصمیم شهردار محترم برازجان و شورای محترم شهر و با موافقت فرمانداری محترم دشتستان و استانداری محترم بوشهر، سایت اداری شهرداری برازجان از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه تا روز چهارشنبه یکم ادیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌گردد.
شایان ذکر است فعالیت‌های اجرایی و خدماتی این شهرداری در طی این مدت ادامه خواهد یافت و ضروری است مدیران مربوطه با جدیت نسبت به ادامه‌ی فعالیت مجموعه‌ی تحت مدیریت خود اهتمام لازم را به عمل آورند.
بدین وسیله ضمن عرض پوزش از شهروندان عزیزی که قصد مراجعه به شهرداری طی روزهای مذکور را داشته‌اند آرزو می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعملهای اعلامی مراجع ذیصلاح درمانی و بهداشتی هرچه زودتر شاهد پایان اپیدمی کرونا و روزهای تلخ برازجان و دشتستان عزیز باشیم.
ان‌شاالله

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان»

به گزارش «فکرشهر»، در روزهای اخیر، تعداد زیادی از پرسنل و مدیران شهرداری برازجان به کرونا مبتلا شده و تنها در دو سه روز اخیر، تعدادی از آن ها در اثر این بیماری، جان باخته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر