چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۰۹
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم حمایت از کارگران تاکید کرد و گفت: برخورداری مدیران از امکانات غیرمتعارف پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی ایرانی ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا لازم است که سلامت کارگران در اولویت قرار گیرد و نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی بر لزوم پرهیز از ترددهای غیر ضرور و تجمعات و جابجایی‌های غیرضروری تاکید کرد و ادامه داد: از مهمترین عوامل گسترش کرونا می‌توان به مسافرت‌ها، دورهمی‌ها، تجمعات خانوادگی و مراسم عروسی و عزاداری و شب‌نشینی‌ها اشاره کرد که باید از آن پرهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در پی شیوع کرونا محدودیت‌هایی در کسب و کارها ایجاد شده است که دلیل آن سلامت مردم است وگرنه ما از این تعطیلی‌ها خوشحال نیستیم.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رونق تولید و مانع زدایی در مسیر تولید تاکید کرد و افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و باید برای رونق تولید تلاش کنیم.

ایرانی حمایت از کارگر به عنوان رکن اساسی تولید را ضروری دانست و اضافه کرد: در نظام اسلامی تبعیضی بین کارگر و کارفرما و مهندس نباید باشد و همه باید در کنار هم بدون تبعیض فعالیت کنند.

وی بر لزوم اعمال افزایش حقوق کارگران را همان ابتدای سال و از فروردین ماه تاکید کرد و گفت: این افزایش را نگذارید به ماه‌های میانی سال برسد تا کارگران از لحاظ معیشتی مشکلی نداشته باشند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید فاصله بین کارگران و مدیران ایجاد شود خاطرنشان کرد: هیچگونه تشکیلات غیرمتعارفی برای مدیران نباید باشد و هر گونه امکاناتی هست باید برای کارگران و مدیران به طور مساوی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر