جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۱۲
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سهمیه شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز استان ویژه ماه مبارک رمضان جذب شده و در حال توزیع در بازار است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما سید حسین حسینی از تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم بوشهر شامل شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز ویژه مبارک ماه رمضان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط بازار، علاوه سهمیه‌ای که به صورت کشوری در نظر گرفته شده، هزار تن برنج و شکر نیز به سهمیه قبلی استان اضافه شده که در حال جذب هستیم و از طریق شبکه توزیع به دست مردم خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: سهمیه شکر به صورت بسته‌های یک کیلو گرمی به قیمت هر بسته ۸۷۰۰  تا ۸۸۰۰ تومان در واحد‌های صنفی عرضه می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ادامه داد: همچنین ۱۷۰۰ تن سهمیه روغن هم از کارخانه‌های کشور جذب و  از طریق شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز معین توزیع خواهد شد.
 
وی بیان کرد: برنج مورد نیاز مردم نیز از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به تنظیم بازار داخلی کمک کند.
 
حسینی گفت: دو نوع برنج تایلندی و هندی در حال توزیع است که قیمت هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.
 
وی از تامین گوشت قرمز سهمیه استان هم خبر داد و گفت: مرحله اول این سهمیه جذب و توزیع شده و مرحله دوم نیز در حال جذب است که با قیمت مصرف کننده ۸۰ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های منتخب عرضه می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه قیمت زولبیا و بامیه هر کیلوگرم بین ۳۷ و ۳۸ هزار تومان تعیین شده است بیان کرد: شکر مورد نیاز بخش قنادان هم از اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس تامین شده که با قیمت میانگین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار واحد‌های شیرینی پزی قرار داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر