چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۳۶
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرگفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم در قالب پویش "ایران همدل، اطعام مهدوی" پخته و بین نیازمندان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد لطفی اعلام کرد: پویش "ایران همدل، اطعام مهدوی" عنوان طرحی است که در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح  ۲۰ آشپزخانه متمرکز در سراسر استان در مراکز شهرستان‌ها راه‌اندازی و با همکاری خیران و گروه‌های جهادی روزانه ۲۰ هزار دست غذا پخته و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر توزیع ۵۰هزار سبد غذایی خشک به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات میان خانواده‌های زیر پوشش را از دیگر برنامه‌ها در اجرای طرح ایران همدل در این استان عنوان کرد.

وی دعوت از خیران برای مشارکت در طرح محسنین و حمایت از ایتام را از دیگر طرح‌های حمایتی کمیته امداد دانست و افزود: در زمان حاضر بیش از هفت هزار فرزند یتیم و محسنین در استان زیر پوشش حمایت این نهاد هستند و نیاز به جذب ۶هزار حامی جدید نیز برای حمایت مادی و معنوی از این فرزندان داریم .

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر  بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های شماره گیری کد دستوری# ۱۰۷۷۸۸۷۷* و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی ذیل در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی، کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

لطفی گفت: کمیته امداد استان بوشهر اکنون ۴۳ هزار خانواده با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر را زیر پوشش دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر