چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۴۹
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور هزار و ۱۰۰ تن برنج وارداتی هندی و به همین میزان شکر به این استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابوالقاسم محمدزاده افزود: در ابتدا ستاد تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن برنج وارداتی هندی و ۶۰۰ تن شکر به استان اختصاص داده بود که با پیگیری انجام شده در هر کدام از این اقلام ۵۰۰ تن سهمیه فوق العاده به این سهم افزوده شد و اکنون در حال جذب است.

وی بیان کرد: بخشی از این اقلام در شهرستان‌‏ها توزیع، نیاز هیات‌‏ها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی تامین شده و سهمیه مردمی نیز از طریق فروشگاه‌‎های منتخب و واحد‌های صنفی در حال جذب و عرضه است.

محمدزاده عنوان کرد: همچنین واردات روغن با ارز ترجیحی در حال انجام است و اکنون به وفور در فروشگاه‏‌های استان بوشهر وجود دارد.

وی گفت: کارخانه‌های روغن نباتی دزفول و گچساران مبادی تامین روغن استان هستند و در این زمینه همه واحد‌های خرده و عمده فروش که در سامانه جامع تجارت نام نویسی کرده باشند می‎‌توانند با مراجعه با سازمان صمت حواله تامین روغن را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر