پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۵۲
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه ضمن تاکید بر ایمن سازی و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: باید در پرداخت تسهیلات مسکن به روستاییان تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز پنج شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به مردم در پیشگاه خداوند متعال اجر و پاداشی بزرگ دارد و خدمت رسانی به روستاییان پس از انقلاب اسلامی بویژه برخی دولت‌ها چشمگیر و بی سابقه بوده است.

امام جمعه گناوه افزود: طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی گام مؤثری در احداث مسکن مقاوم و بادوام روستاییان و تأمین مسکن متناسب با نیاز آنها است و باید در پرداخت تسهیلات مسکن به روستاییان تسریع شود.

وی اضافه کرد: در ساخت و سازهای روستایی ضمن توجه به مقاوم سازی باید به حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی توجه شود.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: در خصوص طرح بهسازی و نوسازی مساکن روستایی و در پاسخگویی به ارباب رجوع که عمدتاً از روستاها هستند، داشتن سعه صدر و حوصله در پاسخگویی از نکات حائز اهمیت است و باید مراجعه کنندگان تکریم شوند.

حمید حیدری بریدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی این نهاد انقلابی جهت خانه دار کردن خانواده‌های روستایی، نسبت به ساخت واحدهای مسکونی جدید و ایمن سازی و مقاوم سازی مسکن روستایی تأکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر