سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
کد خبر: ۸۸۳۸۰
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روز قدس از یادگارهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و نماد استکبار و ظلم ستیزی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا طاهری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: قدس بعنوان نخستین قبله مسلمانان جهان تنها مربوط به ملت فلسطین نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان است و برای آزادی آن همه مسلمانان در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارند.

وی بیان کرد: ایستادگی، مقاومت و مجاهدت‌های بی امان مردم فلسطین برای خروج اشغال‌گران و این مهمانان ناخوانده از این سرزمین و آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی همواره از آرمان‌های ملت فلسطین و مهمترین خواسته مسلمانان جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  اضافه کرد: اگر در گوشه و کنار جهان اسلام به مظلومی ظلم شود، اسلام این تکلیف را بر عهده مسلمانان گذاشته که در مقابل ظلمی که روا می‌شود، بی‌تفاوت نباشیم  و جلو ظلم را بگیریم در همین راستا همه امت اسلامی پشتیبان ملت فلسطین هستند.

وی ادامه داد: روز قدس بیانگر این است که ملت فلسطین تنها نیست و آزادی قدس شریف بعنوان مهمترین خواسته جهان اسلام مطرح است.

طاهری یادآور شد: مردم مظلوم فلسطین سال‌ها در خط مقدم جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفته و هزینه‌های زیادی را تاکنون پرداخت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر توطئه های استکبار جهانی و تجاوزهای رژیم غاصب صهیونیستی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر