شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۳۹۴
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: مدیرکل اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده‌اند، فردا برای انتخاب اعضای هیات مدیره در انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان به عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی بخش خصوصی شرکت کنند.

به گزارش فکرشهر، رسول زارعی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد:  بیش از شصت نفر برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر با نماد وسبوشهر ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای (تخصصی) و عمومی بعنوان نامزد قطعی تعیین شده و مورد قضاوت اعضای سهامدار این شرکت برای انتخاب قرار می‌گیرند.

وی افزود: این انتخابات در  نوبت اول در روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۸ ساعت ۱۰ صبح بصورت الکترونیکی در تارنمای  dima.csdiran.ir برگزار و تعداد ۵ عضو اصلی و  ۲ عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا بزرگترین و توانمندترین شرکت به لحاظ سرمایه و اختیارات مالی در استان، فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: هیات مدیره منتخب مجمع و سپس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت بوشهر به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۳۷۳ هزار نفر از اعضای خود را در استان بر عهده می گیرند.

 زارعی اظهار کرد: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضای خود، نقش  کلیدی را در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: بنابراین حضور اعضا و سهامدارانی که  دارای روش غیر مستقیم بوده، مشروط به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت که برای آنها پیامک نیز ارسال می‌شود در مجمع و انتخاب الکترونیکی و مجازی اعضای هیات مدیره شرکت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: در صورتی‌که تعداد شرکت کنندگان کمتر از ۵۰ درصد به اضافه یک نفر از سهامداران شرکت باشد،  این انتخابات به نوبت دوم کشیده می‌شود که در این صورت  تاریخ و بازه زمانی تشکیل مجمع به روش الکترونیکی نوبت دوم در آینده اعلام می‌شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر