سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۴۰۱
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر وضعیت جوی و دریایی استان را آرام پیش‌بینی کرد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اوایل شب، به سبب وزش بادهای جنوبی در فراساحل استان، دریا در این مناطق به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته پیش رو به جز در ساعاتی از بعدازظهر که سرعت وزش بادها تا حدودی افزایش می‌یابد، وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت، غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر