سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: طبق خبرهای رسیده به فکرشهر، تعداد معدودی از داوطلبین رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان دشتستان، از هیات نظارت استان بوشهر تایید صلاحیت گرفته اند که سهم شهر برازجان در این میان...
کد خبر: ۸۸۶۹۳
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: طبق خبرهای رسیده به فکرشهر، تعداد معدودی از داوطلبین رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهرهای شهرستان دشتستان، از هیات نظارت استان بوشهر تایید صلاحیت گرفته اند که سهم شهر برازجان در این میان، سه نفر اعلام شده است.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با «فکرشهر»، گفت که سه نفر از داوطلبین رد صلاحیت شده در شهر برازجان تایید شده اند که یکی از زنان فعال اجتماعی شهر، در میان تایید شدگان است و دو نفر دیگر، مرد هستند؛ همچنین یکی از شهرداران سابق که داوطلب شورای شهر آبپخش بوده، تایید صلاحیت شده و دو نفر هم از اعضای شورای شهر شبانکاره که قبلا رد شده بودند، از هیات نظارت استان تایید صلاحیت گرفته اند و حدود چهار نفر دیگر نیز در شهرهای دیگر دشتستان تایید شده اند. همچنین این مساله تایید شده که هیچ یک از اعضای رد صلاحیت شده شورای کنونی شهر برازجان، تایید نشده اند. 

به گزارش «فکرشهر»، پیش از این در منابع غیر رسمی اعلام شده بود که ۴۳ نفر از داوطلبانی که برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان ثبت نام کرده بودند رد صلاحیت شدند که از این تعداد ۱۴ نفر از داوطلبان عضویت در شورای شهر برازجان بودند. 

برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان، ۲۰۱ نفر ثبت نام کرده بودند که ۲ نفر انصراف دادند و از ۱۹۹ نفر باقیمانده پس از بررسی ها توسط مراجع ذیصلاح، تعداد ۳ نفر در مرحله اول توسط هیات اجرایی و۴۰ نفر توسط هیات نظارت رد صلاحیت شدند که حدود ۱۰ نفر آنان، اکنون تاییده گرفته اند.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۷
عجب از کارتان ، خدا کند حقی را ناحق نکرده باشید که خدا ازتون نمیگذره ، مصداق حق الناس
بهزادخان
|
-
|
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
کاش تمامش رد صلاحیت می شدند.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر