سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۸۲۲
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت کنگان از سالمندان، بیماران و کسانی که نوبت واکسن آن‌ها رسیده درخواست کرد در اسرع وقت واکسن بزنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، شیخ محمد جمالی در حاشیه بازدید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) ۱۷ شهریور کنگان با قدردانی از کارکنان بهداشت و درمان این شهرستان در زمینه مبارزه، پیشگیری و درمان بیماری کرونا، به اجرای طرح واکسیناسیون در کشور اشاره و بیان کرد: با تدابیر خاص دولت، واکسیناسیون هموطنان طبق اولویت‌بندی در حال انجام است و امید می‌رود در آینده‌ای نه‌چندان دور واکسیناسیون عمومی نیز آغاز شود.
 
وی با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی با حوزه بهداشت و درمان در زمینه واکسیناسیون کووید ۱۹ ادامه داد: به گروه‌هایی که نوبت واکسن آن‌ها رسیده توصیه می‌شود در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
 
امام جمعه اهل سنت کنگان به مردم توصیه کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از شرکت در دورهمی خانوادگی و حضور در هرگونه مراسم و اماکن شلوغ خودداری کنند.
 
وی با مراجعه به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) ۱۷ شهریور، ضمن بررسی روند واکسیناسیون، واکسن  خود را دریافت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر