شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۱۴۶
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های صیادی و تجارت دریایی در کنگان باید تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با لنج‌داران شهرستان کنگان اظهار داشت: باید مسائل مختلف و مشکلات بندر احصاء و با استفاده از ظرفیت نخبگان، آمایش و مطالعه صورت گرفته و به صورت علمی بررسی شود.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای مشورت و استفاده از مشاوران است، گفت: بنادر بزرگ کشور رصد شده و از تجارب دیگر مناطق بهره‌گیری شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً با ایجاد زیرساخت‌هایی در امر تجارت و صیادی با نگاهی تخصصی و نگاه به آینده می‌توان نتایج بسیار خوبی را به دست آورد.

وی افزود: در بحث بندر سیراف تلاش‌های زیادی در مجلس نهم صورت گرفت و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد.

مشاور نماینده مجلس در امور صفاران شهرستان کنگان در حاشیه این نشست گفت: بندر کنگان لنگرگاه بسیار خوبی برای تخلیه کالاهای تجاری است.

قاسم صفایی افزود: امنیت واردات و صادرات کالاها از بنادری مانند دبی تا بندر کنگان به دلیل وجود توقف گاه‌های مختلف بسیار بالاست ولی عبور لنج‌ها از مطاف برابر با وجود خطرات بالا است.

در حاشیه این نشست با حضور نماینده مجلس، معاون سیاسی فرماندار کنگان و سایر مسئولین قاسم صفایی به عنوان مشاور امور صفاران نماینده مجلس معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر