جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۳۸۶۰
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه گفت: وضعیت کرونا در این شهرستان نگران کننده‌است و ظرفیت بخش کرونای این مرکز از بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ پر شده است

به گزارش فکرشهر، خشایار وطن خواه روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: هم اکنون شماری از بیماران کرونایی به دستگاه وصل هستند و  مردم شهرستان و کارکنان شرکت ها باید بیشتر از گذشته پروتکل ها را رعایت کنند و بدون ماسک از منزل خارج نشوند

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه بیان کرد: کسانی که شرایط واکسن زدن دارند و نوبتشان شده‌است، نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی افزود: در موج پنجم شیوع ویروس کرونا (دلتا) بیشتر مبتلایان در این شهرستان خانوادگی هستند و دورهمی ها همچنان برقرار و بازار شلوغ است که ائمه جمعه و جماعت شهرستان باید در برگزاری نماز جمعه تجدید نظر کنند.

 وطن خواه گفت: بستری کرونا نیاز به سیستم تهویه مخصوص، تجهیزات و مانیتور، دسترسی به متخصص بیهوشی داخلی و کادر درمان دارد و در شرایط حاضر امکان ندارد که جایی دیگر برای این کار در نظر گرفت.

وی یادآورشد: روزانه ۴٠ کپسول اکسیژن برای بیماران مصرف می شود و در بعضی مواقع به دلیل مصرف زیاد کمبود داریم که شرکت های مستقر در منطقه باید در این زمینه کمک حال ما باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر