جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۸۶۷
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: ۲ پروژه عمرانی و ورزشی روز چهارشنبه در روستای عامری شهرستان دیلم با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این پروژه ها شامل آسفالت مسیر دسترسی و محوطه آرامستان و تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهدا بود که با دستان خانواده‌های شهیدان پهلوانی و داودی افتتاح شدند.

دهیار روستای عباسی در این آیین گفت: پروژه آرامستان این روستا  که از سال ۹۶ آغاز شده بود، به متراژ ۱۰ هزار متر مربع شامل زیرسازی، بلوارکشی، روشنایی، آسفالت مسیر دسترسی و محوطه سازی و ساماندهی با ۱۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری و خیرین روستا اجرا شده است.

حجت الله عباسی  اظهارداشت: پروژه ورزشی این روستا که کار احداث آن  از آذرماه سال ۹۹ آغاز شده بود  شامل کاشت چمن طبیعی،  حصارکشی، روشنایی و سکوی چمن مصنوعی است که سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل  اعتبارات دهیاری و خیرین روستا برای آن  هزینه شده است.

وی گفت: عقد قرارداد ۱۰ هزار متر مربع برای آسفالت معابر روستا با پیمانکاران مربوطه با تامین اعتبار پنج میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  برای فنس چمن طبیعی و سرایداری مجموعه ورزشی شهدای روستا و تخصیص  اعتبار پنج میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن استان در سال جاری  برای احداث ۸۰۰ متر کانال دفع آب‌های سطحی در منطقه شرقی و جنوب شرق روستا از مهم ترین پیگیری ها و دستاوردهای شورای اسلامی و دهیاری دوره پنجم روستای عامری در ماه های اخیر بوده است که در هفته های آینده اجرایی خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر