پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان می گوید - نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالای بهاره ی این شهرستان با 100 غرفه در برازجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

فکرشهر:  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان می گوید - نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالای بهاره ی این شهرستان با 100 غرفه در برازجان برگزار خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهسوار قایدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تامین کالاهای مورد نیاز مردم و تنظیم بازار از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار است و امیدواریم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

\n\n

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برگزاری نمایشگاه بهاره با 100 غرفه در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه از 15 تا 26 اسفندماه در سالن ورزشی هلال احمر برازجان برگزار خواهد شد.

\n\n

وی از ارائه ی اجناس مختلف مورد نیاز مردم از جمله کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی و آجیل در این نمایشگاه خبر داد و افزود: کلیه ی اجناس با تخفیف 10 تا 15 درصدی به مشتریان عرضه می‌شود.

\n\n

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: نظارت بر بازار و برخورد با گران‌فروشان و کم‌فروشان از برنامه‌های مهم این اداره است و به ویژه در ایام نوروز این نظارت‌ها بیشتر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر