جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۰۶۹
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بانک اطلاعاتی یکهزار و ۴۲۵ مسجد استان بوشهر برای خدمت‌رسانی در مهرواره اوج تدوین شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام محمد قادری روز پنجشنبه در نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان بوشهر افزود: این اقدام در راستای لبیک‌گویی مساجد استان بوشهر به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اوج‌گیری در خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی آغاز شده است.

وی بیان کرد: در تدوین بانک اطلاعاتی مسجدهای استان بوشهر آمایش شبکه امامان جماعت مساجد این استان، تهیه بانک اطلاعاتی مسجدهای تشیع و تسنن استان اجرایی شده است.

قادری ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های فرایند حل مساله و تدوین شناسنامه جامع فرهنگی اجتماعی محلات، روستا و شهرستان از دیگر گام‌های مهرواره اوج است که استان بوشهر با پژوهش و تدوین برنامه‌های متناسب با اقتضائات زیست‌بوم خود برداشته است.

وی اظهار کرد: در این زمینه با برنامه‌ریزی در کلیدی‌ترین عملیات اجتماع و شبکه امامت استان بوشهر توجیه و تدوین ۵۵۰ مساله فرهنگی اجتماعی صورت می پذیرد.

قادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره تحول به سمت نهضت انقلاب اسلامی پیش می‌رود بدین معنی که گامی فراتر از جبهه‌سازی و کلید زدن تولید تمدنی با مختصات و کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی برداشته است.

 قادری اضافه کرد: در این زمینه نیاز است با اهتمام و عزم جزم تمام فعالیت‌های خود را جهاد و عبادت دانست و از هیچ گونه تلاشی در حمایت از هسته‌های کنش‌گر و بسط معارف ناب انقلاب اسلامی دریغ نکرد.

وی یادآور شد: ثمره همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است که استان بوشهر در عملیات فرهنگی تبلیغی محرم و صفر ۱۴۰۰ به عنوان یکی از برترین استان‌ها معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر