شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کلیه شاغلین اصناف استان ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ سید حسین حسینی افزود: پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا، کلیه شاغلین در واحدهای صنفی استان ملزم به انجام واکسیناسیون کرونا و دریافت کارت واکسن هستند.

حسینی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا اعلام کرد: گشت‌های مشترک بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی از سوی این سازمان با همکاری مرکز بهداشت و درمان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در حال انجام است و در صورت عدم تمکین، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ایشان در ادامه تصریح کرد؛ فعالیت همه مشاغل و به ویژه مشاغلی که مشمول گروه‌های فعالیت ماده (۱۳) قانون آشامیدنی و خوراکی می‌گردند، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلین در این صنوف و کسب وکار‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا، از اول آبان ماه سالجاری؛ صدور و تمدید تمامی مجوز‌های مربوط به فعالیت کسب وکارها، اعم از کسب و کار‌های خصوصی و عمومی و خدمات‌دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به انجام واکسیناسیون حداقل دوز اول هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر