پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۲۵۸
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از فناوری‌های روز دنیاست، گفت: موضوع احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، رستم قاسمی در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان هواپیمای کشوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قرار است از 8 آذر مذاکرات برجام از سرگرفته شود، آیا به دنبال احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ هستید، اظهار کرد: این موضوع خیلی قابل پیش‌بینی نیست باید ببینیم برجام به کجا می‌رسد؟ اما جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از فناوری‌های روز دنیاست.

وی با بیان اینکه برای قیمت بلیط هواپیما فردا جلسه‌ای با شرکت‌های هواپیمایی داریم، افزود: در دولت سیزدهم بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس تغییر نکرده است و هر چه بوده مربوط به قبل است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به دنبال کاهش قیمت بلیط هواپیما هستیم از اجرای هوشمند محدودیت‌های سفر از اول آذر امسال خبر داد و گفت: در حال بررسی مشکلات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان ثبت‌نام مجردها بدون محدودیت سنی در نهضت ملی مسکن فراهم شده است، تصریح کرد: آخر هفته جاری جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته از برگزاری این جلسه طی فردا (دوشنبه 24 آبان) خبر داده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر