پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۲۷۳
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف ۸ فروند شناور صیادی و یک دستگاه خودرو که به صید غیرمجاز ترال یا حمل و نقل آن مشغول بودند خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ قدرت‌اله حاتم‌وند یکی از ظرفیت‌های مهم استان ساحلی بوشهر را صید آبزیان دانست و اظهار داشت: گشت‌های این یگان حفاظت دریایی در شبانه‌روز در خلیج‌فارس فعال است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

خاتم‌وند از توقیف شناور صیادی غیرمجاز در آب‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در یک عملیات هفت روزه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر، هشت فروند شناور از جمله یک فروند کشتی، یک فروند موتور لنج، دو فروند قایق صیادی و چهار فروند قایق فاقد مجوز و یک دستگاه خودرو حمل و نقل آبزیان توقیف و برای ۴۶ نفر به اتهام اقدام به صید غیر مجاز پرونده تشکیل و به محاکم قضائی معرفی شدند.

وی تجهیزات توقیف شده این شناورها را سه رشته تور صید ترال و انواع تجهیزات صید غیرمجاز ذکر کرد و گفت: ۱۷۶ کیلوگرم میگو نیز از شناورهای توقیف شده کشف و ضبط شد.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخانی
|
-
|
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸
سلام و درود بر یگان حفاظت بسیار کار خوبی است حفاظت از منابع ابزیان که ثروت ملی است و صید قاچاق بنظر بنده جرم بسیار سنگینی است و حداقل مجازات برای این کار چند سال زندان و جریمه نقدی و مصادره وسایل صیادی و یا تبعید به زاهدان است 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر