پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در نشست با بسیج اقشار دشتستان اظهار داشت: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی است که نیاز است با ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی این معضل را حل نمائیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی بیان داشت: استفاده از جوانان وتشکل های مردم نهاد در رفع معضلات فرهنگی و ترویج ارزشهای دینی و مذهبی در جامعه ضروری است.\n\n\n\nایشان بیان داشت : نهادهای متولی فرهنگی باید با طرح و برنامه های فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۳۴
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در نشست با بسیج اقشار دشتستان اظهار داشت: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی است که نیاز است با ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی این معضل را حل نمائیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی بیان داشت: استفاده از جوانان وتشکل های مردم نهاد در رفع معضلات فرهنگی و ترویج ارزشهای دینی و مذهبی در جامعه ضروری است.

\n\n

\n\n

ایشان بیان داشت : نهادهای متولی فرهنگی باید با طرح و برنامه های فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

\n\n

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت:بسیج با همه گسترگی ها و ماموریت ها معضلات جامعه را نیز رصد می کند و دراین راستا طرح های مختلفی  جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت جامعه دارد.

\n\n

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور تصریح کرد:سپاه اقشاری دارد که با توجه به توان هر شهرستان اقشار بسیج در آن شکل می گیرد و در جهت رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی هر قشری بر اساس ماموریت خود خدمت می کند.

\n\n

ایشان بر برنامه ریزی مسئولین و دستگاه های متولی در احیاء و عرضه پوشش های اسلامی در جامعه ودر میان عرضه کنندگان پوشاک و ترویج  سبک زندگی اسلامی در شهرستان تاکید کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر