سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان این اداره کل از بخشهای مختلف شرکت نوتاش چاپ در منطقه  ویژه به عنوان یکی از کارگاه های فعال استان بازدید نمود و از نزدیک در جریان طرح ها و مشکلات بیمه ای  در این شرکت قرار گرفت.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی تامین اجتماعی، دیری در دیدار با مدیر عامل این شرکت گفت : با توجه به نقش و جایگاه ویژه کارفرمایان در تحقق منابع درآمدی سازمان و ضرورت توسعه تعاملات با جامعه کارفرمایی و به منظور برداشت یکسان از اهداف وماموریت های سازمان و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در راستای افزایش سطح رضایت مندی وصول به هنگام مطالبات و آسیب شناسی مسائل و مشکلات موجود این بازدید ها صورت می گیرد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد : این سازمان به عنوان یکی از بازیگران چرخه اقتصاد کشور نقش مثبتی در توسعه اشتغال پایدار دارد بطوری که با بهبود گردش این چرخه و تعمیق پایداری منابع مالی سازمان امکان ارائه خدمات متعالی وتوزیع عادلانه منابع را برای جامعه تحت پوشش مهیا می کند. در همین راستا و به منظور پیاده سازی سیاست های کلان نظام و با هدف حمایت از پیشرانان حوزه تولید در طول سال گذشته و جاری اقدامات چشمگیر و موثری با هدف کمک به سیاستهای ایجاد اشتعال دنبال کرده است که می توان به اجرای طرح مشوق بیمه ای سهم کارفرما جهت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی (ماده ۷۱ برنامه ششم) و اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با هدف حمایت از مهارت آموزان و کمک به توسعه کارفرما اشاره کرد.
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مرتبط با تولید و پشتیبانی از نیروی کار و بازیگران عرصه کار می توان از تهیه بسته حمایت و پشتیبانی از مشاغل رسمی، بنگاه های تولیدی، کارفرمایان و کارگران در مقابل با ویروس کرونا و برگزاری  جشنواره کارفرمایان برتر نام برد.
در این بازدید  مدیر کل تامین اجتماعی از بخشهای مختلف شرکت نوتاش چاپ بازدید نمود و از نزدیک در جریان طرح ها و مشکلات بیمه ای  در این شرکت قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر