سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مانور فرضی آموزشی تصادف خیابانی به همت اورژانس 115 بندرگناوه روز دوشنبه در خیابان ساحلی با حضور جمعی از دانش آموزان و مسوولان این شهرستان اجرا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسوول مرکز حوادث و فوریت های پزشکی 115 گناوه گفت: این مانور به مناسبت هفته ملی سلامت مردان که با شعار ایمنی، کلید رسیدن به جامعه بدون حادثه نامگذاری شده برگزار و نکات آموزشی ارزشمندی برای افراد جامعه بویژه دانش آموزان دارد.\n\nحسین دهقان افزود: این مرکز نقش بسزایی درارایه خدمات به افراد حادثه دیده این شهرستان بویژه درزمان بروز تصادف، بیماران مبتلا به عارضه های قلبی و فشار خون داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مانور فرضی آموزشی تصادف خیابانی به همت اورژانس 115 بندرگناوه روز دوشنبه در خیابان ساحلی با حضور جمعی از دانش آموزان و مسوولان این شهرستان اجرا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسوول مرکز حوادث و فوریت های پزشکی 115 گناوه گفت: این مانور به مناسبت هفته ملی سلامت مردان که با شعار ایمنی، کلید رسیدن به جامعه بدون حادثه نامگذاری شده برگزار و نکات آموزشی ارزشمندی برای افراد جامعه بویژه دانش آموزان دارد.

\n\n

حسین دهقان افزود: این مرکز نقش بسزایی درارایه خدمات به افراد حادثه دیده این شهرستان بویژه درزمان بروز تصادف، بیماران مبتلا به عارضه های قلبی و فشار خون داشته است.

\n\n

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان کرد: به عنوان متولی امر سلامت مردم باید با همکاری و همفکری سایر نهادهای ذی ربط همه تلاش خود را برای رسیدن به جامعه ایمن به کار ببندیم.

\n\n

دکتر علی زکی زاده افزود: هدف اولیه شبکه بهداشت در رسیدن به جامعه ایمن، آموزش و فرهنگ سازی از طریق ارتباط با افراد جامعه بویژه جمعیت دانش آموزی است.

\n\n

دراین مانور فرضی یک دستگاه موتورسیکلت درجهت خلاف مسیر اصلی خود با خودرو پراید برخورد که براثر آن راکب موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و راننده خودرو به علت نبستن کمربند ایمنی دچار ضربات شدید جسمی شدند.

\n\n

پس از این حادثه یکی از رهگذاران با اورژانس 115 تماس تلفنی برقرار کرد و نیروهای آن به همراه دستگاههای امدادرسان در صحنه حاضر و به امدادرسانی پرداختند.

\n\n

این مانور به همت اورژانس 115 و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، ایستگاه آتش نشانی شهرداری، آموزش وپرورش و راهنمایی و رانندگی شهرستان گناوه برگزارشد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر