پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۰۴۸۵
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: رضا فیاضی هنرمند پیشکسوت کشورمان که روز سه شنبه ـ ۲۵ آبان ماه ـ به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شد، گفت: واکسن زده بودم و فکر می‌کردم دیگر غول شده‌ام اما گرفتار شدم.

به گزارش فکرشهر، رضا فیاضی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره حال عمومی‌اش اعلام کرد، الحمدالله بهترم اما از دیروز که در بیمارستان بستری شدم تزریق داروها را شروع کرده‌اند چون ریه‌هایم کم و بیش درگیر شده‌ است.

این هنرمند یادآور شد: بیش از ۱۰ روز است درگیر کرونا شده‌ام اما در منزل استراحت می‌کردم و بستری نشده بودم تا اینکه دیروز، سه شنبه ۲۵ آبان ماه در بیمارستان کیش بستری شدم و تزریقات را شروع کردند و فکر می‌کنم بین سه تا پنج روز باید تحت مراقبت باشم تا ان‌شاءالله حالم بهتر شود. نمی‌دانم چه زمانی قرار است مرخص شوم.

فیاضی که مشغول بازی در سریال «خانه پرتقالی‌ها» برای شبکه دو سیما بود، در پاسخ به اینکه آیا سر صحنه سریال به کرونا مبتلا شده است؟ خاطرنشان کرد: راستش نمی‌توانم بگویم سر کار کرونا گرفتم، در هر حال خودم را مقصر می‌دانم چون فکر می کردم واکسن زدم و دیگر اتفاقی برایم نمی‌افتد و کمتر ماسک زدم؛ بنابراین در قدم اول خودم مقصرم. من سر کار هم می‌رفتم سر پروژه «خانه پرتقالی‌ها»، اما نمی‌دانم از کجا گرفتم.

بازیگر مجموعه «زی‌زی‌گولو» همچنین بیان کرد: متاسفانه گروه تولید «خانه پرتقالی‌ها» نیز به خاطر بیماری بنده آسیب دیده‌اند و دو هفته کار تعطیل شد. امروز قرار بود کار را شروع کنند و بخش‌هایی از سکانس‌ها را بدون حضور من ضبط کنند و من هم امیدوار بودم که تا آخر هفته به گروه بپیوندم اما بستری شدم.

رضا فیاضی سپس خطاب به مردم گفت: لطفاً متذکر شوید که مردم بیشتر رعایت کنند. من واکسن زده بودم و فکر می‌کردم دیگر غولم و اصلاً فکر نمی‌کردم که گرفتار شوم چه برسد به اینکه بستری شوم. تنها خواسته‌ام این است که فقط رعایت کنید و ماسک زدن را جدی بگیرید.

این هنرمند ضمن آرزوی سلامتی برای تمام مردم کشور درباره علت سفرش به کیش اعلام کرد: به مناسبت هفته کتاب برای رونمایی از کتاب‌هایم به کیش سفر کردم چون چهار کتاب در حوزه کودک داشتم که همان جا بستری شدم و ماندم، امیدوارم زودتر حالم خوب شود و به سرکارم برگردم.

به گزارش ایسنا، سریال «خانه پرتقالی‌ها» برای پخش از شبکه دو سیما به کارگردانی مشترک علیرضا شاه رستم و علیرضا تهرانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری در حال تولید است.

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، شاهرخ خدایی، مریم وحیدزاده و ... از بازیگران این مجموعه ۲۶ قسمتی هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر