جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۰۱
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۹ آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها بهمن و اسفند سال آینده پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در حالیکه مرحله قبلی فروش محصولات ایران‌خودرو در قالب مشارکت در تولید با موعد تحویل خودروها در آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱، بطور دقیق سه هفته پیش (ششم آبان ماه) برگزار شد، اکنون این گروه خودروسازی به اجرای مرحله دوم این طرح در آبان ماه ۱۴۰۰ پرداخته است.

ایران‌خودرو از متقاضیان برای مشارکت در تولید شش محصول دناپلاس توربوشارژ و همچنین دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته،‌ تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت کرده است تا برای ثبت‌نام در این مرحله از فروش محصولات خود در قالب مشارکت در تولید ثبت‌نام کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید، بخشی از محصول دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس شش سرعته تولید و عرضه خواهد شد.

این طرح از امروز (پنجشنبه ۲۷ آبان ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۹ آبان ماه) اجرا می‌شود. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

انتخاب شدگان درطرح های پیشین که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت‌نام اقدام کنند.

قرعه‌کشی این طرح برای تعیین منتخبان نهایی یک روز پس پایان مهلت ثبت‌نام (یکشنبه ۳۰ آبان ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهند شد.  پس از آن، منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند که پیش پرداخت علی‌الحساب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir  واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها نهایی شود. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه  پیش پرداخت ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. 

لازم به ذکر است که پیش از برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

موعد تحویل خودروها بهمن و اسفند سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و ۶.۵ درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و ۳.۵ درصد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که در مرحله قبلی این طرح که موعد تحویل خودروها آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ است، سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده براساس موعد تحویل، شش و هفت درصد و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته شده بود.

سود مشارکت و انصراف در طرح مشارکت در تولید این شش محصول به شرح زیر است:

همچون روال همه طرح‌های فروش اعم از پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن، ارائه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت‌نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج  ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

همچنین لازم به ذکر است که سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و مبالغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر