جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۲۱
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ مهدی توسنگ فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان در درگیری با اشرار مسلح خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند اظهار داشت: در این درگیری استواریکم "احسان شیرخانی" و سرباز وظیفه "امیر حسین خدادادی" به درجه رفیع شهادت نائل و 6 نفر از ماموران مجروح شدند که حال عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، یگان تکاوری بم موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند گفت: با توجه به میزان درگیری و حجم آتش سنگین اشرار، نیروهای تکاوری پلیس همچنان در حال پاکسازی منطقه هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در ادامه درگیری تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح صبح امروز سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر