پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۰۵۷۲
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: انتشار خبر و عکس کسب همزمان دو مقام اول و دوم توسط برادرزاده بشار اسد در مسابقات اسب سواری با واکنش های مختلفی روبه رو شد.

به گزارش فکرشهر از عصرایران، "شام" نام دختر "ماهر اسد " برادر بشار اسد رییس جمهوری سوریه است. ماهر اسد چهره امنیتی و از فرماندهان ارشد نظامی امنیتی سوریه است. وی در بحران سوریه نیز به شدت از برادرش حمایت کرد و در حملات علیه معترضین و مخالفان مسلح و گروه های مسلح نقش مهمی داشت.

بعد از اعلام کسب همزمان دو مقام اولی و دومی توسط وی، عکس شام که یک پا روی سکوی اول و پای دیگر روی سکوی دوم گذاشته بود مورد توجه قرار گرفت و بسیاری ان را بازنشر کرده و درباره ان نظر موافق یا مخالف منتشر کردند.

این اتفاق در مسابقات سوارکاری سوریه روی داد.

رسانه های مخالف و حامی دولت سوریه نیز ضمن بازنشر این خبر و عکس، موضع گیری حمایت امیز یا تمسخرآمیز داشتند.

یکی از منتقدان دولت بشار اسد ضمن با بازنشر این عکس به طنز و تمسخر نوشت اگر بیشتر تلاش می کرد حتما مقام سوم را هم کسب می کرد.

سایت خبری "جسر" هم با اشاره به این موضوع تیتر زد: "رتبه اول کافی نیست"

این سایت نوشت: خبر کسب همزمان دو مقام اول و دوم توسط شام ماهر الاسد با واکنش های تمسخرامیز زیادی روبه رو شد. از جمله یک نفر نوشت اگر او پای سوم داشت حتما جایگاه سوم را هم کسب می کرد.

کاربر دیگری هم توییت کرد: سوریه اسد به صورت خلاصه: شام اسد دو جایگاه اول و دوم را در مسابقات اسب سواری کسب کرد.

کاربر دیگری هم توییت زد: شام دختر جنایتکار ماهر اسد دو جایگاه اول و دوم را در سوارکاری کسب کرد و رسانه های اسد این موضوع را جشن گرفت. به کسی نیاز دارم تا توضیح دهد چگونه یک مسابقه دهنده توانست همزمان جایگاه اول و دوم را باهم به دست آورد؟ اگر مانعی نبود رتبه سوم را هم کسب می کرد.

این اتفاقات عجیب را فقط در مزرعه بشار اسد می بینیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر