شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۱۰
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: امام جمعه عسلویه در خصوص به کارگیری نیروی انسانی استان بوشهر در پارس جنوبی گفت: از تأسیسات نفت و گاز و پتروشمی می‌خواهیم از نیروهای لایق استان بوشهر استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز پس از دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که یکی از کارهای مهم دولت جوان سازی دولت است و ایشان ااعتقاد و اعتماد عجیبی به جوان‌ها دارند و فرمودند در بدنه و مدیریت میانی از جوانان زبده که کم هم نیستند هرچه می‌توانید استفاده کنید.

امام جمعه عسلویه افزود: الان می‌بینیم مسئولین جوان هستند حتی وزیران هم جوان هستند این جوانان ذخیره آینده هستند ده سال دیگر یک مدیر مجرب و آزموده هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند در تحول از خرد جمعی استفاده کنند تکیه بر عقلانیت دارند از نخبگان خارج از دولت استفاده کنید از نخبگان خارج از موضوع گروه و جناح سیاسی استفاده کنید.

وی به سفر استاندار بوشهر برای معارفه فرماندار جدید به شهرستان اشاره کرد و افزود: از استاندار محترم دعوت کردم در اولین فرصت به شهرستان سفر کنند و در بین مردم حضور پیدا کنند قول دادند که ان شاالله عملی کنند دوستان سابق که قول دادند ولی عملی نشد و اتفاق نیفتاد.

هاشمی نژاد از فرماندار سابق عسلویه تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: از زحمات ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم انسان مؤمن متعهد و خدومی بودند بدون حاشیه بودند، تنها فرمانداری بودند که کسی نیامد پیش ما و از ایشان شاکی باشد برایشان آرزوی صحت سلامت و بهروزی دارم.

مردم دستورالعمل‌های کرونایی را جدی بگیرند

امام جمعه عسلویه انتصاب فرماندار جدید عسلویه را تبریک گفت و افزود: به ایشان عرض می‌کنم که خدمت خالصانه و بی منت داشته باشند، خود را رئیس ندانند بلکه خادم مردم بدانند، در مقابل مردم به معنای واقعی کلمه اهل تواضع و فروتنی باشند.

وی گفت: تاکید ما بر این است که از نیروهای بومی شهرستان استفاده کنند آدم‌های لایق و شایسته در شهرستان هستند برای استقرار ادارات تلاش کنند بعد از چند سال که شهرستان هستیم بعضی از ادارات هنوز نمایندگی هستند و از افراد کاردان امین و دلسوز جهت مشاوره استفاده کنند در راستای خدمت به مردم من هم در کنار فرماندار هستم.

هاشمی نژاد در خصوص به کارگیری نیروی انسانی استان بوشهر در پارس جنوبی گفت: از تأسیسات نفت و گاز و پتروشمی می‌خواهیم از نیروهای قابل و لایق استان بوشهر استفاده کنند آنهایی که شایستگی دارند به کار گیرند.

امام جمعه عسلویه درگذشت خادم اهل بیت حاج یوسف دریایی را تسلیت گفت وافزود: ایشان خادم امام حسین (ع) بود به محرومان کمک می‌کند درستاد نماز جمعه کمک می‌کرد زمین به مصلا وحوزه علمیه اهدا کرد و یکی از ویژگی‌های او بود که غیبت کسی نمی‌کرد.

هاشمی به مردم توصیه کرد: بحث واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند عده‌ای تعلل می‌کنند برای سلامت خودشان وخانواده هایشان و یک نوع حق الناس هم است که باتوجه به اینکه مدارس دارد حضوری می‌شود مدیران دارند زحمت می کشند خانواده‌ها بچه‌ها را به مدرسه بفرستند باید رعایت کنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر