شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر گفت: روند اجرای پروژه های زیرساختی عمران شهری در این بندر شتاب گرفته است و بزودی شهروندان تغییرات صورت گرفته را لمس خواهند کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین حیدری روز جمعه در نشست با معتمدان محلات بوشهر افزود: رویکرد بازدید از پروژه‎های عمرانی نیز سرزده و در برخی موارد نیز شبانه انجام می‌شود تا این برنامه منجر به زحمت برای معتمدان محلات نکند.

وی بیان کرد: در راستای شفافیت و صداقت با شهروندان هیچگاه قول و وعده‎ای به آنان نمی‏دهم که بخواهم روزی پیش آنها بدقول شویم.

حیدری ادامه داد: با این حال شهروندان بدانند مجموعه شهرداری شبانه روز برای خدمت رسانی آستین همت بالا زده و تاکنون نیز کارهای ارزشمندی را انجام دادند.

شهردار بندر بوشهر یادآورشد: آغاز عملیات اجرایی احداث گذر سرتل- نیروگاه، بهسازی مسیر دسترسی به آرامستان، شتاب بخشی به روند رسیدگی به پرونده‏ های کمیسیون ماده ۱۰۰، آسفالت شمار قابل توجهی از کوچه‎ های خاکی، افزایش روشنایی پارک‎ ها و معابر، برنامه ریزی برای احداث پلاژ بانون در پارک لیان تنها گوشه‌ای از خدمات انجام شده طی این چند هفته گذشته است.

حیدری ادامه داد: تعمیر و بهسازی چندین سرویس بهداشتی و راه‌اندازی سایر سرویس‎ها تا ۲ ماه آینده و انتخاب پیمانکار برای جمع آوری سگ‌های ولگرد به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان بزودی اجرایی خواهد شد. 

وی اضافه کرد: در موضوع مخزن های زباله نیز برخی از مخزن‎ های فرسوده تعویض شده و برای سایر مخزن ها فرسوده نیز اعتبار مورد نیاز برای خرید ۵۰۰ مخزن جدید اختصاص یافته است. 

حیدری ادامه داد: ساماندهی بازار ماهی فروشان با استفاده از ظرفیت شهروندان و شیلات، ساماندهی حفاری با مشارکت دستگاه‏های حفار و رسیدگی به ساخت وسازهای غیرمجاز از اولویت های مهم شهرداری است که در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر