پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۲۱
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای استان بوشهر در حوزه آب، گفت: مردم استان بوشهر نباید دچار تشنگی و کمبود آب باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان تاکید ویژه‌ای بر رشد در عرصه‌های مختلف، فناوری‌های استراتژیک، رسیدن به خودکفایی و مرجعیت علمی در جهان داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران دارای نخبگان بزرگی در عرصه‌های مختلف است اضافه کرد: کشورهای استعماری همواره به دنبال این هستند که این استعداد نخبگی در ایران به بالفعل تبدیل نشود و با القا جمله «ما نمی‌توانیم» تلاش می‌کنند جامعه ایران همیشه وابسته به استعمار باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نخبگان باید به صورت هادی در صحنه حضور داشته باشند، افزود: علم اقتدارآفرین است و اگر نباشد کشور در همه عرصه‌ها به دنیای استکبار وابسته خواهد بود.

وی هفته بسیج را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: بسیج هدیه خداوند به ایران به واسطه انقلاب اسلامی است و در همه عرصه‌ها از جمله دفاع، سلامت، پیشرفت و خدمات اجتماعی و سایر موارد دیگر موفق بوده و هست.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه تمام مردم ایران باید بسیجی باشند و همه برای پیشرفت ایران پیشگام و جهادی عمل کنند ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف برای کشور خدمات بزرگی را داشته است.

وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته برای مقابله با کرونا و کمک به بیماران، افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود و نباید شاهد عادی انگاری باشیم چون هرگونه سهل انگاری ما را با مشکل روبرو می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تاکید دولت مبنی بر تأمین حداقل ۷۰ هزار مترمکعب آب آشامیدنی از پروژه نیروگاه اتمی افزود: به تازگی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که این پروژه نیازی نیست.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر نباید دچار تشنگی و کمبود آب باشند گفت: چرا مانع اجرای دستور رئیس جمهوری در خصوص تأمین آب از نیروگاه اتمی می‌شوید؟ تذکر می‌دهیم که این کار انجام نشود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر این همه خدمت به جغرافیای ایران می‌دهد تصریح کرد: شایسته نیست که مردم آن اینگونه در کنار خلیج فارس از تشنگی رنج ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر