جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پایگاه خبری تحلیلی « فکرشهر» با همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، دومین مسابقه به مناسبت «24 آبان ماه، روز کتاب و کتابخوانی» را برگزار می کند...
کد خبر: ۱۰۰۶۳۴
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: دومین فراخوان مسابقه کتابخوانی «فکرشهر» منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی « فکرشهر» با همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، دومین مسابقه به مناسبت «24 آبان ماه، روز کتاب و کتابخوانی» را برگزار می کند.

در فراخوان این مسابقه که در هفته کتاب و کتابخوانی منتشر شده، از شرکت کنندگان خواسته شده آخرین کتابی را که خوانده اند، معرفی کنند.

شرایط شرکت در این مسابقه، معرفی کتاب شامل نام کتاب، نام نویسنده و تعداد صفحات به همراه خلاصه کتاب (بسته به تعداد صفحات از 500 کلمه تا 5000 کلمه) و تاریخ مطالعه کتاب عنوان شده است.

زمان ارسال و شرکت در مسابقه، تا نیمه آذرماه اعلام شده است و در فراخوان گفته شده که به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی ارزنده اهدا می‌شود.

راه های شرکت در مسابقه، ارسال از طریق واتس اپ به شماره 09302957241، آدرس ایمیل fekrshahr@gmail.com و یا تحویل حضوری به آدرس برازجان، خیابان شریعتی، پاساژ شهرداری، دفتر هفته نامه «به فکرشهر» و پایگاه خبری تحلیلی «فکرشهر» عنوان شده است.

نخستین مسابقه کتابخوانی «فکرشهر»، آبان و آذر سال 1397 برگزار شد، آثار ارسالی توسط یکی از اساتید ادبیات شهرستان دشتستان ـ مرحوم حسن انصاری ـ داوری شد و به برگزیدگان که از نقاط مختلف استان بوشهر بودند، جوایز و تقدیرنامه اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر