چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: گره‌گشایی از واحدهای تولیدی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی بوشهر اظهار داشت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان عزمی جدی داریم و به صورت مستمر دنبال می‌کنیم.

وی بر لزوم تلاش جدی همه دستگاه‌های مربوطه برای افزایش ظرفیت تولید و بومی سازی کالاها خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات پیش روی واحدهای صنعتی و کارکنان آنها را از نزدیک دنبال کرده و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برنامه‌ریزی برای تسریع و تسهیل در رفع مشکلات تولیدکنندگان ادامه داد: برای مشکل گشایی از صنایع همراه با مدیران مربوطه بازدیدهایی را از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی داریم.

وی در کارگروه‌های ویژه ای که بدین منظور با حضور کارشناسان و متخصصان در دفتر اینجانب تشکیل شده است همه موانعی که گریبانگیر واحدهای صنعتی است بررسی می‌شود و متناسب با مشکلات و موانع از طریق دستگاه‌های استانی و ملی موضوعات پیگیری می‌شود.

جمیری از پیگیری مشکلات استان در حوهز تولید و اشتغال از وزارت‌خانه‌ها خبر داد و افزود: خوشبختانه پیگیری‌های صورت گرفته دارای نتایج مطلوبی بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر