جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۶۸۶
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران گفت: موفقیت در این جنگ و حل مشکلات اقتصادی تنها با وارد شدن بسیج و سپاه پاسداران در این عرصه امکان‌پذیر است.

به گزارش فکرشهر، احمد محمدی‌زاده در حماسه عاشوراییان و پیشکسوتان سپاه پاسداران در استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم این نیروی لایزال الهی در عرصه‌های مختلف انقلاب پرداخت و اظهار داشت: موفقیت‌های حاصل شده در جنگ تحمیلی ۸ ساله با حضور بسیج محقق شد که این مهم نشان از ظرفیت نیروی مقاومت مردمی است.

وی بسیج را مظهر مردم سالاری دینی دانست و با اشاره به راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه‌های اقتصادی بیان کرد: معظم‌له اعلام کردند چنانچه بسیج وارد عرصه اقتصادی شود این حوزه مردم سالار می‌شود.

استاندار بوشهر اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، استفاده از توانمندی و قدرت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی آن را به اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار تبدیل می‌کند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی شرایط را برای بسیج مشخص می‌کنند افزود: در  حوزه علم، سیاست و پیشرفت‌های گوناگون اجتماعی نقش بسیج که مظهر مردم‌سالاری دینی است مهم است.

وی جنگ همه جانبه اقتصادی علیه نظام اسلامی را برشمرد و تصریح کرد: امروز که وارد جنگ همه جانبه اقتصادی قرار شده‌ایم، بسیج باید وارد این عرصه شود.

استاندار بوشهر، بسیج را نماد سازماندهی مردم دانست و اضافه کرد: همانگونه که پیروزی‌های جنگ ۸ ساله با بسیج محقق و سبب اقتدار و صلابت نظام اسلامی ایران شد باید از توانمندی این نیرو در عرصه جنگ اقتصادی استفاده کرد.

محمدی‌زاده اقتدار ایران اسلامی را برگرفته از دفاع مقدس، تجارب آن دوران و بسیج قهرمان دانست و تصریح کرد: تجارب دوران دفاع مقدس به قدرت ایران تبدیل شد که امروز در مقابله آمریکا با اقتدار ایستاده است و در برابر هر گونه اقدام آمریکا، قاطع‌تر عمل می‌کند، لذا دشمن متوقف شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی، قصد دارد مردم را از نظام جدا کند گفت: ناامید و جدا کردن مردم از نظام و ایجاد فاصله بین آنها با انقلاب اسلامی از اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی است.

استاندار بوشهر با تأکید بر حضور سپاه پاسداران و بسیج در عرصه اقتصادی تصریح کرد: تا زمانی‌که بسیج و سپاه پاسداران وارد عرصه‌های اقتصادی نشده در این جنگ موفقیت حاصل نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ادار ه کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده، پیشروی دشمن در جنگ اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی هر روز مواضع دیگری می‌گیرد و مشکلات جدیدی ایجاد می‌کند، موفقیت در این جنگ و حل مشکلات اقتصادی تنها با وارد شدن بسیج و سپاه پاسداران در این عرصه امکان‌پذیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر