پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان ، نماینده وزارت آموزش و پروش و جمعی از مسوولان شهرستانی مراسم اختتامیه  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دشتستان  در سالن ورزشی نجابت برازجان برگزار شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: مهمترین ظرفیت دشتستان ظرفیت نیروی انسانی آن است که عامل مهم توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی جامعه را پدیدآورده است .
کد خبر: ۱۰۰۷۵
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان ، نماینده وزارت آموزش و پروش و جمعی از مسوولان شهرستانی مراسم اختتامیه  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دشتستان  در سالن ورزشی نجابت برازجان برگزار شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: مهمترین ظرفیت دشتستان ظرفیت نیروی انسانی آن است که عامل مهم توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی جامعه را پدیدآورده است .

\n\n

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: همه  کشورهای پیشرفت دنیا تمام برنامه ریزی های کوتاه مدت میان مدت و دراز مدتشان برای رسیدن به توسعه پایدار همه جانبه و متوازن است ،همه برنامه ریزان و دانشمندان عرصه مدیریت و اقتصاد نیز مهمترین عامل هر توسعه ای را محوریت منابع انسانی آن قلمداد کرده اند.

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان خاطرنشان کرد :نیروی انسانی زمانی می تواند بطور کامل این نقش بی بدیل را ایفا کنند که جسمی سالم ،پویا و پرنشاط همراه با روحیه ای معنوی و انسان دوستانه داشته باشند مطمعنا فعالیت های مختلف ورزشی در این راستا مهم و نقش آفرین است.

\n\n

ریس شورای آموزش پرورش دشتستان در پایان از آموزش و پورش شهرستان بابت اجرای مطلوب برنامه های تربیتی و ورزشی در کنار فعالیت های آموزشی و پرورشی قدردانی نمود.
\n 
\nرییس آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شرکت بیش از 30 هزار دانش آموز در این شهرستان برگزار شد و در آن دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

\n\n

سید حسن لواسانی فرد افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور امسال در مدارس شهرستان دشتستان آغاز شد.

\n\n

وی تاکید کرد: المپیادهای ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط، شادابی درمیان دانش آموزان ره آورد آن سلامت و تندرستی برای جوانان و پیشگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی است.

\n\n

دراین مراسم از نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی تجلیل به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر