جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی بوشهر:
فکرشهر: ررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا صبح سه شنبه سامانه بارشی در برخی نقاط استان غالبا نقاط شمالی و مرکزی فعال است...
کد خبر: ۱۰۰۷۵۴
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارندگی‌ها در استان بوشهر تشدید می‌شود.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا صبح سه شنبه سامانه بارشی در برخی نقاط استان غالبا نقاط شمالی و مرکزی فعال است.

وی اضافه کرد: امروز و فردا در برخی نقاط شمالی استان بر شدت بارندگی‌ها افزوده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با خروج این سامانه از روز سه شنبه، سرعت وزش بادهای شمالی افزایش یافته و دریا تا اواخر هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، در برخی مناطق غالبا مناطق شمالی و مرکزی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق همراه با وزش باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر