شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۸۱۵
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

فکرشهر:  فرماندار بوشهر گفت: وحدت، همدلی و همگرایی مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است که باید همه به آن پایبند باشیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صالح رحیمی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: در این شرایط حساس آنچه جامعه به آن نیاز دارد اتحاد و انسجام است و باید از هر اقدامی که موجب تفرقه، نفاق و جدایی می‌شود پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: ملاک کار فرمانداری بوشهر وحدت و همدلی است که با تحقق این مهم بین فرمانداری و سایر حوزه‌ها مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموار می شود.

رحیمی ادامه داد: دشمن در ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب همواره تلاش کرده با ترقندهای مختلف به این نظام و مردم ضربه وارد کند اما مردم با توکل بر خدا و هدایت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره هوشیارانه در مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند خدشه ای به انقلاب وارد شود.

وی اظهارداشت: به همین دلیل امروز دشمن با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی سفره مردم را هدف قرار داده اما با همت مردم و مسئولان این نقشه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب نیز نقش برآب خواهد شد.

رحیمی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که هر کسی در جامعه ناامیدی ایجاد کند خائن است یادآورشد: امروز دشمن در تلاش است با ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم به نظام آسیب برساند که باید با روحیه جهادی و انقلابی جلو این ترفند دشمن را گرفت.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: حرف اول و آخرم مردم  است و در تکریم ارباب رجوع و مردم هیچ کوتاهی پذیرفته نمی‌شود.

وی یادآور شد: مردم هیچ چیزی برای نظام کم نگذاشتند و همیشه پیشتیبان انقلاب بوده و هستند به همین دلیل هرگونه بی حرمتی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

رحیمی ایجاد میدان میوه و تره بار در بوشهر، به سرانجام رساندن تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی و طرح چرخ و فلک را از اولویت‌های شهرستان بوشهر عنوان کرد و گفت: به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی موجب ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج تاکنون در راستای پیشبرد نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و همچنان پای نظام ایستاده و باید قدر ایثار و فداکاری بسیجیان را دانست.

رحیمی با تاکید براینکه نباید از مسیر  و تفکر بسیج و بسیجی جدا شویم ادامه داد: بسیج پاره تن مردم و برآمده از متن جامعه است و براین اساس همه ملت ایران بسیجی هستند.

فرماندار بوشهر با اشاره به ضرورت تزریق واکسن از سوی همه آحاد جامعه افزود: همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر مهم توجیه باشند و واکسیناسیون را جدی بگیرند.

رحیمی با تقدیر از عملکرد دولت در زمینه تامین واکسن اضافه کرد: باید با احترام و سعه صدر مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق و از هرگونه عادی انگاری برحذر داشت.

  وی همچنین بر ضرورت استفاده نکردن از خودروهای دولتی در وقت غیر اداری تاکیدکرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر