شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۱۶
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۰۰ دستگاه ویلچر به کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال استان اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم اهدا ویلچر‌ها در مصلی نماز جمعه بوشهر گفت: یکی از کار‌های نیک و موثر در عرصه جامعه و در جهت رفع چالش‌های معلولان، کمک به معیشت، مسکن و حوزه اشتغال آنهاست.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اضافه کرد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و رزمایش‌های مواسات و همدلی، کار‌های بسیار خوبی در استان صورت گرفته و استان بوشهر یکی از استان‌های برتر در این زمینه است.

وی یکی از اقشار بسیار عزیز، بزرگوار و دوست داشتنی را جامعه معلولان استان عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه این افراد، دچار مشکلات حرکتی هستند، نیاز بود از آن‌ها حمایت شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در کنار این کمک‌ها، وسایل ورزشی نیز برای سه مدرسه در بخش ارم شهرستان دشتستان تهیه شده گفت: در روز‌های اخیر سفری به بخش ارم داشتم که در آنجا تقاضایی در مورد وسایل ورزشی شد و امروز این وسایل ورزشی تهیه و به زودی به دست دانش آموزان می‌رسد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: این خدمات گوشه‌ای از خدمات بزرگ نظام به جامعه نیازمندان است و امیدوارم همه مسئولان و خیران به این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و گروه‌های جهادی در تمام استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این خدمات مستمر و استان ما اولین استانی باشد که مشکلات همه نیازمندان را برطرف می‌کند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بوشهر نیز گفت: از ۲۷ هزار دستگاه ویلچری که از سوی بنیاد ۱۵ خرداد به معلولان کودک و نوجوان سازمان بهزیستی در سراسر کشور اهداء شدا، یکصد دستگاه هدیه به معلولان استان بوشهر شده است.

سید محمد حسن تقی زاده اضافه کرد: برای خانواده‌های معلولان نیز یک عدد بسته معیشتی اهداء شد که

ارزش ویلچر‌ها، بسته‌های معیشتی و وسایل ورزشی ۳۲۰میلیارد ریال است.

پیش از این هم تعداد ۲۰ ویلچر از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به جامعه معلولان استان اهداء شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر