شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۵۷
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

فکرشهر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نام‌نویسی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت تسهیلات بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اولویت اصلی پرداخت این تسهیلات و تامین مالی برنامه‌های مرتبط به تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی محصولات منتخب (افزایش راندمان تولید)، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل( جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

وی بیان کرد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس درصد سهم استان از کل منابع ایجادی است و با توجه به روند جذب در استان ها، قابل تغییر خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از  منابع نیز  برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه‌دار پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به نام‌نویسی اقدام و یا برای کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهر مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر