جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۷۲
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری حامل ۳۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش فکرشهربه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی مبنی برحمل و توزیع یک محموله  مواد مخدر از  یکی از استان های جنوب شرقی کشور به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی شهرستان دیلم با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی طی یک عملیات هماهنگ با شناسایی خودرو های حامل مواد و محل عبور قاچاقچیان در محور  خروجی شهرستان به طرف استان های غربی کشور تعداد دو دستگاه خودروی سواری توقیف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام بازجویی های فنی و پلیسی و بازرسی از خودرو های متهمان، موفق شدند ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو ها جاسازی شده بود کشف کنند.

 به گزارش فکرشهر، وی  با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده موادمخدر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را سریعا از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ به پلیس جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر